Я, учитель Кунцівської гімназії, Новосанжарської селещної ради, Полтавського району Полтавської області
Девіз під яким працюю:
Учителю, будь сонцем, що випромінює людське тепло, і будь благодатним ґрунтом для розвитку людських почуттів; сій знання не лише в пам’яті й свідомості твоїх учнів, а передусім у їхніх душах і серцях.
Ш. Амонашвілі
Педагогічне кредо:
Знайди свою справу і намагайся стати найкращим!
Життєве кредо:
Іти по життю, дивлячись назад без жалю, навколо – з вдячністю, а вперед – з надією.
Особиста картка вчителя
Дата народження: 29 січня 1991.
Освіта – вища.
Назва закладу
освіти: - Полтавський національний педагогічний університет
імені В.Г. Короленка.
Спеціальність – магістр географії, географ, вчитель географії та економіки, організатор краєзнавчо-туристичної роботи.
Рік атестації - 2022 р.
Кваліфікаційна категорія – вища.
Педагогічний стаж роботи – 11 років.
Педагогічна проблема над якою працюю: Формування краєзнавчої компетентності учнів на уроках географії.
Основні напрямки роботи в школі:
Моя улюблена книга: Географія України.
Мій улюблений колір: блакитний.
Робота вчителя – це безперервна праця над собою протягом усієї педагогічної діяльності.
Вчитель, я вважаю, – це професіоналізм, бездоганне знання предмета і методики викладання. Складовими професіоналізму є спілкування з більш досвідченими колегами, самоосвіта, читання і ретельне опрацювання спеціальної педагогічної літератури та інше.
Вчитель – це, безперечно, яскравість, виразність, артистизм, емоційність, це відвертість і доброзичливість.
Справжні педагоги - це фанати своєї справи.
Бути педагогом - це не просто бути викладачем, вчителем чи вихователем, а бути видатною людиною. Людиною, яка зможе захопити інших людей своїми ідеями.
Головна мета вчителя - не лише добре знати свій предмет, а й мотивувати процес пізнання у дітей.
Головні в моїй справі - діти як особистості, з власним баченням світу, зі своїми інтересами, можливостями, почуттями.
Головні принципи - повага до іншого, визнання цінності людини як особистості, визнання права кожного на свободу та розвиток.
Ось це дійсно моє, ось вони головні моменти в моєму педагогічному процесі: Учень - центральна фігура.
Головне - діяльність пізнання, розвитку мислення.
Пріоритетним стає - самостійне придбання і застосування отриманих знань, а не просто відтворення готових.
Головне для розвитку особистості - спільні роздуми, дискусії, дослідження, відкритість і терпимість до протилежної думки.
Історія на досвіді показала, що освіта - одна з головних функцій людського життя. І може бути, в якомусь сенсі, освіта зробило людину людиною; створило умови для розвитку, для діалогу між поколіннями, щоб в подальшому примножити людські можливості і здібності. А я, вчитель, повинна бути активним учасником цього діалогу. І як же мій учень розпорядиться тією спадщиною, культурою і цінностями, які йому дісталися, багато в чому залежить від мене, від моїх вчинків, думок і від тих, хто сьогодні стоїть у шкільної дошки.
Спеціальність – магістр географії, географ, вчитель географії та економіки, організатор краєзнавчо-туристичної роботи.
Рік атестації - 2022 р.
Кваліфікаційна категорія – вища.
Педагогічний стаж роботи – 11 років.
Педагогічна проблема над якою працюю: Формування краєзнавчої компетентності учнів на уроках географії.
Основні напрямки роботи в школі:
- географія
- краєзнавча робота.
Сфера наукових інтересів: географія рідного краю.
Моє хоббі: вирощування кактусів, подорожі.
Мій улюблений день тижня: субота.Сфера наукових інтересів: географія рідного краю.
Моє хоббі: вирощування кактусів, подорожі.
Моя улюблена книга: Географія України.
Мій улюблений колір: блакитний.
Робота вчителя – це безперервна праця над собою протягом усієї педагогічної діяльності.
Вчитель, я вважаю, – це професіоналізм, бездоганне знання предмета і методики викладання. Складовими професіоналізму є спілкування з більш досвідченими колегами, самоосвіта, читання і ретельне опрацювання спеціальної педагогічної літератури та інше.
Вчитель – це, безперечно, яскравість, виразність, артистизм, емоційність, це відвертість і доброзичливість.
Справжні педагоги - це фанати своєї справи.
Бути педагогом - це не просто бути викладачем, вчителем чи вихователем, а бути видатною людиною. Людиною, яка зможе захопити інших людей своїми ідеями.
Головна мета вчителя - не лише добре знати свій предмет, а й мотивувати процес пізнання у дітей.
Головні в моїй справі - діти як особистості, з власним баченням світу, зі своїми інтересами, можливостями, почуттями.
Головні принципи - повага до іншого, визнання цінності людини як особистості, визнання права кожного на свободу та розвиток.
Ось це дійсно моє, ось вони головні моменти в моєму педагогічному процесі: Учень - центральна фігура.
Головне - діяльність пізнання, розвитку мислення.
Пріоритетним стає - самостійне придбання і застосування отриманих знань, а не просто відтворення готових.
Головне для розвитку особистості - спільні роздуми, дискусії, дослідження, відкритість і терпимість до протилежної думки.
Історія на досвіді показала, що освіта - одна з головних функцій людського життя. І може бути, в якомусь сенсі, освіта зробило людину людиною; створило умови для розвитку, для діалогу між поколіннями, щоб в подальшому примножити людські можливості і здібності. А я, вчитель, повинна бути активним учасником цього діалогу. І як же мій учень розпорядиться тією спадщиною, культурою і цінностями, які йому дісталися, багато в чому залежить від мене, від моїх вчинків, думок і від тих, хто сьогодні стоїть у шкільної дошки.
Дякую за допомогу в підготовці до уроків під час карантину.
ВідповістиВидалити